Lähes 100 ihmistä jonotti Isku Kodin uuteen myymälään Espoon Kauppakeskus Merituulessa

Isku Koti avasi uuden myymälän Kauppakeskus Merituuleen Espoossa. Uusi myymälä herätti kiinnostusta ja viikonlopun molempina päivinä sisäänkäynnille muodostui jopa sadan henkilön jono. Avajaiset jatkuvat vielä tämän viikon.

Täysin uudistettu Isku Kodin myymäläkonsepti, avajaistarjoukset sekä lahjakassit saivat asiakkaat saapumaan myymälän ovelle jonottamaan. Ensimmäisille vieraille annettiin lahjakasseja, joista saattoi löytää jopa 500€ lahjakortin Isku Kodin myymälään.

”Huomasimme avajaismainoksen sosiaalisessa mediassa ja puolisoni kanssa päätimme, että lähdemme katsomaan uutta myymälää. Yllätyimme, kun jono oli lähes ulko-oville asti. Espoon myymälän uusi ilme oli kotoisa, avoin ja selkeä! Saimme erityisen hyvää palvelua Isku Kodin olemisen asiantuntijoilta ja löysimme, mitä tulimme etsimään. Parasta oli, että 3-vuotias tyttäremme sai herkkuja ja hyvää seuraa iskulaisilta sillä välin, kun me puolisoni kanssa teimme valintoja huonekaluihin liittyen. Iskulaiset taisivat saada kutsuja myös tyttäremme syntymäpäiville”, Espoossa vieraillut Elli Pakkanen kertoo.

”Halusimme uudistaa perinteistä ajatusta huonekalumyymälästä. Teimme yhteistyötä Hasan & Partners -toimiston kanssa ja loimme myymäläkonseptin, joka tarjoaa joka kulman takana jotain uutta. Harmoninen värimaailma antaa tilaa luovuudelle ja tilanjakajien avulla tuotteet näyttävät enemmän siltä, miltä ne näyttävät meidän jokaisen kotona. Olemisen asiantuntijamme tarjoavat parhaita vinkkejä olemiseen ja jokainen asiakas saa halutessaan kupin kahvia – sitä me suomalaiset osaamme arvostaa kahvikansana”, Isku Kodin liiketoiminnasta vastaava Tommi Hagman kuvaa.

Avajaistarjoukset ovat voimassa vielä tämän viikon Isku Kodin Espoon myymälässä. Viikonloppuna kahvin lisäksi on tarjolla myös kakkua!

Lisätietoja:

Tommi Hagman, VP, Retail Business Finland, +358 440 324252, tommi.hagman@isku.fi

ISKU on suomalainen Eino Vikströmin vuonna 1928 Lahteen perustama perheyritys. ISKUn tuotteet ja palvelut ovat tunnettuja korkeasta laadustaan. ISKU suunnittelee, valmistaa ja markkinoi kalusteita, palveluita sekä kokonaisvaltaisia sisustusratkaisuja koteihin ja kaikkiin julkisiin tiloihin, kouluihin, toimistoihin ja terveydenhuoltoon. Suomessa ISKU toimii omien myynti- ja palvelukeskusten kautta. Kotimaan kattavan palveluverkoston lisäksi ISKU toimii Pohjoismaissa, Baltiassa, Ranskassa, Puolassa, Kazakstanissa, Lähi-idässä sekä toteuttaa projekteja ympäri maailmaa. ISKU on keskittänyt koko tuotannon Lahteen. ISKU on sertifioinut laatu-, ympäristö ja turvallisuusjärjestelmänsä ja ne ovat ISO 9001-, ISO 14001- ja ISO 45 001 -standardien mukaiset. Lisäksi ISKUlla on oman tuotannon kattava PEFC (CoC) järjestelmä eli kaiken ISKUn käyttämän puun alkuperä on tunnettua ja kestävän kehityksen periaatteiden mukaan tuotettua. www.isku.fi