Verkkokauppa

Kun sisustushammasta alkaa kolottaa, Iskun verkkokauppa on auki kellon ympäri viikon jokaisena päivänä. Verkkokaupassa tarjoamme laajan valikoiman huonekaluja samoilla hinnoilla kuin myymälöissämme. Toimituksemme verkkokaupan kautta ovat ripeitä, sillä suurin osa verkkokaupan tuotteista tulee keskusvarastostamme. Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus (kts. Tilaus- ja toimitusehdot). Verkkokauppa-toimitukset hoidamme yhteistyössä Postin kanssa.

Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää. Näin on myös verkkokaupassa. Hoidamme pääosin itse verkkokaupan tuotteiden takuuasiat ilman välikäsiä.


Huonekalut netistä

Verkkokaupastamme on saatavilla runsaasti huonekaluja. Sivuillamme on esillä koko Iskun huonekaluvalikoima - verkosta tilattavissa olevat tuotteet tunnistat vihreästä hintalapusta (esim. ). Verkkokauppavalikoiman löydät ylhäällä olevasta verkkokauppa-valikosta. Koko Iskun valikoiman löydät ylhäällä olevasta Tuotteet-valikosta.


Kuljetustarjous

Ostaessasi tuotteita yli 300€:lla tarjoamme ilmaisen kuljetuksen.

Kuljetustarjous on voimassa ainoastaan verkkokaupassa, eikä se koske myymälätilauksia.


Maksutavat

Verkkokaupassamme voit maksaa verkkopankkimaksulla,luottokortilla, laskulla tai erämaksulla. Maksaminen tapahtuu turvallisesti maksutavasta riippuen Paytrail Oyj:n (entinen Suomen Verkkomaksut Oy) tai Lindorff Invest Oy:n  maksupalveluissa.


Kuljetustavat

Tilaukset kuljettaa Posti. Valittavanasi on tuotteen koosta riippuen pakettiautomaatti, nouto postista tai kotiinkuljetus.

Mikäli tarvitset kierrätyspalvelua vanhalle huonekalulle ota yhteyttä asiakaspalveluumme verkkokauppa(a)isku.fi.


Usein Kysytyt Kysymykset

Voiko tuotteita tilata tai varata myymälöistä?
Myymälöissä olevia tuotteita ei voi varata eikä ostaa verkkokaupasta. Myymälöissä olevat tuotteet myydään ainoastaan myymälöiden kautta.

Milloin tilaukseni toimitetaan?
Keskusvarastotuotteiden toimitusaika on 3-10 arkipäivää. Mikäli tuotetta ei ole keskusvarastossa, toimitusaika on 2–6 viikkoa. Esimerkiksi valaisimet eivät ole keskusvarastotuotteita, vaan ne tilataan suoraan maahantuojan varastosta.

Mikäli toimitustapa on postipaketti, tuote lähetetään lähimpään postin konttoriin, josta teille lähetetään saapumisilmoitus tekstiviestillä tai postitse. Smartpost-pakettiautomaatista tilauksen saapumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä, jossa on lokeron avauskoodi. Kotiinkuljetuksen päivämäärä ilmoitetaan joko soittamalla tai tekstiviestillä etukäteen. Tarkkaa kellonaikaa emme pysty määrittelemään, koska tilaukset toimittaa Posti. Kotiinkuljetukset ajetaan pääsääntöisesti klo: 14–21.

Kotijakelua koskeviin kysymyksiin antavat lisätietoja tarvittaessa Postin asiakaspalvelu puh. 020 452 4405 ma-pe klo 8-17.

Haluaisin palauttaa tilaamani tuotteet, miten toimin?
Kaikissa palautuksissa olkaa yhteydessä sähköpostitse verkkokaupan asiakaspalveluun verkkokauppa(a)isku.fi.

Hygieniatuotteilla (esim. tyynyt, peitteet, patjat ja niiden suojat sekä lakanat ja tyynyliinat sekä muut näihin rinnastettavat tuotteet) ei ole palautusoikeutta, mikäli pakkaus on avattu.

Tilaamani tuote oli viallinen, miten toimin?
Tuotereklamaatiossa olkaa yhteydessä sähköpostitse verkkokaupan asiakaspalveluun verkkokauppa(a)isku.fi

Reklamaation käsittelyn nopeuttamiseksi liittäkää kuva rikkoutuneesta tuotteesta liitteeksi sähköpostiin.

Millainen takuu tuotteilla on?
Isku vastaa tuotteissa olevista virheistä ja puutteista normaalin kuluttajansuojalain 5:12 mukaisen yleisen virhesäännöksen mukaisesti näissä ehdoissa säädetyin poikkeuksin, kuitenkin vähintään 6 kuukautta tuotteen vastaanottamisesta. Mahdolliset korjaukset eivät pidennä takuuaikaa.

Isku ei vastaa:
a) asiakkaan aiheuttamasta tuotteen kulumisesta tai vahingoittumisesta;
b) vioista, jotka ovat aiheutuneet tuotteen epäasianmukaisesta käytöstä;
c) tuotteen normaalista kulumisesta, joka johtuu sen normaalista käytöstä.

Virheen laadusta riippuen tuote korjataan tai asiakkaalle toimitetaan uusi vastaava tuote. Kaupan purkaminen tai hinnanalennus on mahdollista, mikäli virhettä ei voida ilman kohtuuttomia kustannuksia korjata eikä uutta vastaavaa tuotetta voida toimittaa, tai siihen on asiakkaan kuluttajansuoja huomioon ottaen erittäin painava syy. Isku ei ole vastuussa asiakkaalle virheestä johtuvasta välillisestä vahingosta (esim. varallisuusvahingot). Isku vastaa vain tuotteen korvaamisesta.

Voinko maksaa tilaukseni erissä tai laskulla? Voinko noutaa tilaukseni Iskun myymälästä?
Verkkokaupasta tilattuja tuotteita ei voi noutaa myymälöistä. Myymälät eivät ota vastaan verkkokaupan palautuksia.

Kuinka kauan kestää saada tuote, jota ei ole varastossanne?
Tuotteiden, joita ei ole keskusvarastossa, toimitusaika on n. 2-6 viikkoa.



Verkkokauppamme asiakaspalvelun tavoitat joko sähköpostitse: verkkokauppa@isku.fi
tai soittamalla:
010 195010
Puhelun hinta: pvm/mpm
(arkisin 09.00 - 15.00)