Usein kysytyt kysymykset
Löytyisikö täältä vastaus kysymykseesi?
1. Minulla on kysyttävää tilaukseeni liittyen tai haluan tehdä muutoksia tilaukselleni
1. Minulla on kysyttävää tilaukseeni liittyen tai haluan tehdä muutoksia tilaukselleni
Jos tilauksesi on tehty myymälästämme, voit olla yhteydessä ensisijaisesti suoraan myymälään, josta tilaus on tehty. Katso myymälöidemme yhteystiedot
Jos tilauksesi on tehty verkkokaupastamme, voit olla yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun.
2. Mistä saan tietoa tilaukseni toimitusajasta?
2. Mistä saan tietoa tilaukseni toimitusajasta?
Myymälästä tehdyn tilauksen toimitusajasta saat lisätietoja myymälästä.
Katso myymälöidemme yhteystiedot
Verkkokauppatilauksen yhteydessä saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jossa näkyy tilauksesi toimitusaika. Jos sinulla on kysyttävää verkkokauppatilauksen toimitusajasta, voit olla yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun.
3. En saanut verkkokaupan tilauksestani tilausvahvistusta sähköpostiini. Miten toimin?
3. En saanut verkkokaupan tilauksestani tilausvahvistusta sähköpostiini. Miten toimin?
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan ensin sähköpostisi roskapostikansion. Jos tilausvahvistusta ei löydy, voit olla yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun.
4. Voinko seurata verkkokauppatilaukseni etenemistä?
4. Voinko seurata verkkokauppatilaukseni etenemistä?
Verkkokauppatilauksen etenemistä ei ole mahdollista seurata verkkosivuillamme, eikä tilauksesta tule seurantalinkkiä. Jos sinulla on kysyttävää tilauksen etenemisestä, voit olla yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun.
5. Miten saan tiedon noudettavasta tai toimitukseen valmiista tilauksesta?
5. Miten saan tiedon noudettavasta tai toimitukseen valmiista tilauksesta?
Noudettavasta tilauksesta saat ilmoituksen tekstiviestillä.
Mikäli olet tilannut tilauksen kotiinkuljetuksella, kuljetusyhtiö on sinuun yhteydessä, kun tilaus on toimitusvalmiina.
6. Mistä löydän kotiinkuljetuksen ja lisäpalveluiden hinnat?
6. Mistä löydän kotiinkuljetuksen ja lisäpalveluiden hinnat?
Hinnan kuljetuspalvelulle näet syöttämällä toimitusosoitteen verkkokaupan kassalla. Toimituksen hinta määräytyy postinumeron mukaan.
Mikäli postinumeroalueellesi on saatavilla kuljetuksen yhteyteen lisäpalveluita (kierrätys, käyttökuntoonlaitto ja käyttökuntoonlaitto Premium), näet vaihtoehdot kuljetushinnan yhteydessä.
Mikäli sinulla on kysyttävää lisäpalveluista, voit olla yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun.
7. Mitä tulee ottaa huomioon tilauksen kotiintoimituksessa?
7. Mitä tulee ottaa huomioon tilauksen kotiintoimituksessa?
Alueen mukaan Posti, Kuljetusliike Hakonen tai Kuljetusliike Niemi toimittaa lähetyksen asiakkaalle sisälle asuntoon ulko-oven läheisyyteen, joten varauduthan tarvittaessa järjestämään kantoapua tuotteen loppusijoittamista varten. Kuljetusliike sopii toimitusajan asiakkaan kanssa etukäteen. Kuljetusliike toimittaa lähetyksiä arkisin klo 8–22 ja suurimmilla
paikkakunnilla myös lauantaisin klo 9–15.
Sujuvan toimituksen takaamiseksi varmistathan, että kulkureitti on vapaa ja lattiat suojattu. Huomioithan, että työturvallisuuden takaamiseksi kuljettajat käyttävät turvajalkineita myös sisätiloissa.
8. Onko tilauksen toimituksen yhteyteen mahdollista saada kierrätyspalvelu vanhalle huonekalulle?
8. Onko tilauksen toimituksen yhteyteen mahdollista saada kierrätyspalvelu vanhalle huonekalulle?
Kierrätyspalvelu on lisättävissä kotiinkuljetuksen yhteyteen. Lisäpalvelu on valittavissa verkkokaupan kassalla.
9. Voiko toinen henkilö noutaa tilauksen puolestani?
9. Voiko toinen henkilö noutaa tilauksen puolestani?
Mikäli et itse pääse noutamaan tuotetta, käytä valtakirjaa. Voit käyttää myös tätä valtakirjapohjaa: valtakirja (PDF)
Valtuutetulla tulee olla henkilöllisyystodistus mukana.
10. Miten toimin, jos tilaamani tuote on virheellinen, viallinen tai vaurioitunut?
10. Miten toimin, jos tilaamani tuote on virheellinen, viallinen tai vaurioitunut?
Jos tuotteessa on vikaa, täytä reklamaatiolomake
Lisätietoa tuotteille myönnetystä takuusta ja sen kattavuudesta voit lukea takuuehdoista: Lue takuuehdot
11. Miten toimin, jos haluan palauttaa tilaamani tuotteen?
11. Miten toimin, jos haluan palauttaa tilaamani tuotteen?
Voit palauttaa verkkokaupastamme isku.fi ostetut tuotteet 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Lue tarkemmat palautusohjeet
12. Ovatko kaikki ISKU Kodin valikoiman tuotteet ja kangasvaihtoehdot esillä verkkokaupassanne?
12. Ovatko kaikki ISKU Kodin valikoiman tuotteet ja kangasvaihtoehdot esillä verkkokaupassanne?
Verkkokaupassa on nähtävillä vain osa saatavilla olevista verhoilu- ja värivaihtoehdoista. Mikäli et löydä etsimääsi tuotetta tai kangasvaihtoehtoa verkkokaupastamme,
voit tiedustella tuotteen saatavuutta myymälöistämme. Katso myymälöidemme yhteystiedot
13. Sain sähköpostiini pyynnön viimeistellä ostokseni - En halua tehdä ostosta, vaan tyhjentää ostoskorin. Miten toimin?
13. Sain sähköpostiini pyynnön viimeistellä ostokseni - En halua tehdä ostosta, vaan tyhjentää ostoskorin. Miten toimin?
Sait kyseisen sähköpostin, koska tuotteita jäi ostoskoriisi vieraillessasi verkkokaupassamme. Kyseessä on automaattinen muistutus – sinulta ei edellytetä mitään toimenpiteitä, eikä tilausta ole tehty.
Sähköpostin linkin kautta pääset suoraan siihen ostoskoriin, joka sinulla oli aiemmin tallennettuna. Linkki palauttaa tuotteet näkyviin, jotta voit halutessasi helposti jatkaa ostamista. Linkin kautta palautettua ostoskoria ei kuitenkaan voi tyhjentää suoraan vaan se palauttaa tuotteet ostoskoriin, jotta ostoksen jatkaminen olisi mahdollisimman vaivatonta. Palautettava ostoskori tyhjenee automaattisesti 3 kuukauden kuluttua.
Kun selaat tuotteita verkkokaupassamme ja lisäät niitä ostoskoriin, voit poistaa tuotteita ostoskorista tai tyhjentää ostoskorin avaamalla ostoskorin osoitteessa https://isku.fi/cart
Tällöin tuotteen kappalemäärän vieressä on roskakori-kuvake, jota klikkaamalla tuote poistuu ostoskoristasi. Kun olet poistanut kaikki tuotteet, sivu ilmoittaa, että ostoskorisi on tyhjä.

